Комунікаційна кампанія «Діти як діти»
Представництво Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні проводить комунікаційну кампанію «Діти як діти» (далі – кампанія), ініційовану Радницею – уповноваженою Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації Дар’єю Герасимчук. Кампанія покликана встановити соціальні норми з інклюзивності, доступності та дестигматизувати дітей і підлітків з інвалідністю. Основне завдання кампанії – звернути увагу українців та українок на те, що наявність у дитини інвалідності не визначає її особистість та не має впливати на ставлення до неї, а також сформувати в Україні інклюзивні суспільні норми та повагу до різноманіття.
У межах кампанії організовано навчальний проєкт для підлітків з інвалідністю «ХІТ у ТікТоК», яким передбачено тримісячне навчання блогінгу з підтримкою топових експертів у хабі інклюзивного ТікТоку, серед яких Рома Геній, TUMAZAR, Asya Say, Юлія Типусяк (ПРОЛІТ) та Таня Яста.
Учасники проєкту отримають знання про ведення блогу й створення цікавого контенту. Програма проєкту містить: онлайн лекції та офлайн зустрічі; менторську підтримку від блогерів; публікації відео учасників на сторінках ЮНІСЕФ; подарунки від партнерів.
Подати заявку можуть підлітки віком від 14 до 18 років за покликанням: https://forms.gle/CkHWx6XFhiWTr7jt5 .
Заявки для участі в проєкті прийматимуться до 27 вересня 2024 року.
Детальна інформація на сайті https://www.unicef.org/ukraine/press-release/children-as-children