A A A K K K
людям з порушенням зору
ВІДДІЛ ОСВІТИ,
КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
МИХАЙЛО-ЛУКАШІВСЬКОЇ
СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Зустріч - нарада директорів та заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти

Дата: 02.10.2023 15:16
Кількість переглядів: 41

Про   забезпеФото без описучення безперервності освітнього процесу під час дії правового режиму воєнного стану йшлося на зустрічі.

- Розібралися знормативними актами;

- Опрацювали результати опитування батьківської спільноти; 

- Обговорено різні варіанти алгоритмів дій педагогічних працівників під час дистанційного режиму роботи та учнів під час дистанційного навчання

  Прийнято спільне рішення та дії:  

  • обговорити з учасниками освітнього процесу результати анкетування батьків з питань організації освітнього процесу під час сигналу «Повітряна тривога»;
  • запропонувати батькам у письмовій формі висловити свій вибір щодо продовження навчання у період повітряної тривоги, яка розпочалася під час онлайн-заняття та/або до початку онлайн-заняття. (Зразок додається).
  • враховуючи чинне законодавство, на основі алгоритмів Державної служби надзвичайних ситуацій України та Міністерства освіти і науки України щодо дій у разі повітряної тривоги розробити індивідуальний алгоритм дій педагогічних працівників під час дистанційного режиму роботи та учнів під час дистанційного навчання. (Зразок додається);
  • довести до відома педагогічних працівників письмовий наказ щодо роботи закладу освіти та працівників у період повітряної тривоги, яка розпочалася під час онлайн-заняття та/або до початку онлайн-заняття;
  • узгодити з батьками учнів алгоритм дій у разі повітряної тривоги; довести до відома батьків, який відсоток навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, організовується в синхронному режимі; в який спосіб будуть проведені окремі навчальні заняття для тих дітей, які не зможуть долучитися до онлайн-заняття;
  • підтримати індивідуальні освітні траєкторії окремих учнів шляхом ефективної організації асинхронних навчальних занять з використанням пізнавально-практичних завдань; пропонувати учням до виконання проєктні, пошукові, дослідницькі завдання; не перевантажувати учнів завданнями для самостійного опанування навчального матеріалу;
  • використовувати додаткові навчальні матеріали для кращого засвоєння тем та надавати інструкції учням до виконання завдань під час асинхронного режиму дистанційного навчання.

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора